EnStandard for Elevdygtighed - Et studie af ledelsespraksisser ogtranslationsprocesser i brug af data fra de nationaletest
Stipendiat: Laura Høvsgaard Nielsen(CBS/UCC)
Udvikling af udskolingseleversikke-kognitive entreprenørielle kompetencer i målstyretdansk-undervisning
Stipendiat: Raffaele Brahe- Orlandi(AU/VIA UC)
Børnestavning med og uden (computer)feedback. Hvordan kan man bedst fremme den tidligestaveudvikling?
Stipendiat: Stine Fuglsang Eng-mose(KU/UCSJ)
Tværprofessionelt samarbejde, læring ogsamspil i den nye folkeskole - en analyse af praktise-ringen aflæringsværktøjet PALS.
Stipendiat: Lotte Rannveig Galløe (RUC/UCL)
Skole-Elev-Museum: digitale teknologier ogelevers læring i mødet mellem Åben Skole og Museum
Stipendiat: Margit Eva Jensen(AU/UCC)
Hvordan kan Pædagogisk Ledelse ledeforskningsinformeret praksis?
Stipendiat: Niels Møller (AU/VIAUC)
Lærerarbejde i en målstyret skole -læreres almendidaktiske refleksioner over lærerarbejde og læring ifolkeskolen.
Stipendiat: Clara Ina Severin Steensen(RUC/UCSJ)
Digitale midler til understøttelse afmålstyret undervisning i ma-tematikfaget
Stipendiat: Andreas Lindenskov Tamborg(AAU/Metropol)
Læreren som moralsk aktør. Denetisk-didaktiske dimension af lærerens virksomhed ogprofessionsviden i en klasserumssammenhæng.
Stipendiat: Kim Chung (AU/VIAUC)
Socialpædagogik og lærerarbejde
Stipendiat: Lone Bæk Brønsted(KU/UCC)
Engod start på folkeskolen - En medarbejderstyret intervention forudsatte børn i folkeskolens 0. - 3-klasse
Stipendiat: Lars Ladefoged(AU/Metropol)
Faglige fællesskaber i en målstyretfolkeskole - læring blandt elever i marginale positioner
Stipendiat: Merete Munkholm (AU/VIAUC)
Målstyring mellem intention ogpraksis
Stipendiat: Signe Piil Andresen(AU/UCC)