Dialogmødet med lærerne på Tre Ege Skolen handler om andet end lokal arbejdstidsaftale. Centercheferne Jakob Vejlø og Ulrik B. Thomsen vil gerne have input fra medarbejderne om pædagogisk udvikling.
Dialogmødet med lærerne på Tre Ege Skolen handler om andet end lokal arbejdstidsaftale. Centercheferne Jakob Vejlø og Ulrik B. Thomsen vil gerne have input fra medarbejderne om pædagogisk udvikling.

Pædagogisk udvikling på dagsordenen

Der bliver ikke kun talt lokal arbejdstidsaftale, når de to centerchefer Jakob Vejlø og Ulrik B. Thomsen samt kredsformand Peter Lund Andersen er på turne rundtom på kommunens folkeskoler. Pædagogisk udvikling er også sat på dagsordenen. For også her vil forvaltningen gerne have input fra medarbejderne.

Publiceret

Bemærk

Denne artikel er flyttet fra en tidligere version af folkeskolen.dk, og det kan medføre nogle mangler i bl.a. layout, billeder og billedbeskæring, ligesom det desværre ikke har været teknisk muligt at overføre eventuelle kommentarer under artiklen.

»Alt for længe er den pædagogiske udvikling kommet ovenfra i form af talrige projekter ofte med sirlige bogstavkombinationer, men det skal vendes rundt, så pædagogisk udvikling kommer nedefra. For det giver langt større arbejdsglæde, når man har indflydelse på eget arbejde«, lød det fra Peter Lund Andersen på dialogmødet.

Powered by Labrador CMS