Det vil jeg arbejde for:

- At vi får en arbejdstidsaftale, som sikrer lærere og børnehaveklasseledere et professionelt råderum og gode rammer for arbejdet

Publiceret

stillere

Førstesuppleant: Inge Thomsen, kreds 11

Andensuppleant: Peter Jensen, kreds 11

Stillere:

Jamal M. Bakhteyar kreds 11

Kirsten Wahlberg Sørensen kreds11

Tina Aabo kreds 11

Tinemarit Smidth kreds 11

Christina Schaufuss kreds 11

Jutta Hørlyck kreds 11

Tine Engstrøm kreds 11

Thomas Roy Larsen kreds 11

Lasse T. Jensen kreds 11

Lola Broe kreds 11

Signe Tved kreds 11

Line Sloth Andersen kreds 11

Christa Nørby Stammerjohan kreds11

Claus Brandt Jakobsen kreds 11

Flemming Ohlsen kreds 11

Mona Østergaard kreds 11

Lise Olsen kreds 11

Jan Husum kreds 11

Lars Gunnersen kreds 11

Heidi L. Hansen kreds 11

Katrine K. Bjergved kreds 11

Malene Brandt kreds 11

Mads Krarup Petersen kreds 11

Ove Henning Jensen kreds 11

Steffen Rosschou kreds 11

Frida Johanne Ratzer kreds 11

Anna Caroline GyldenstierneSehested kreds 11

Connie Christensen kreds 11

Torben Casey Andersen kreds 11

Jan Kyrsting kreds 11

Thomas Vørnle kreds 11

Frank Holmkvist Selch kreds 11

John Vosborg kreds 11

Bo Thers kreds 11

Flemming Ettrup Petersen kreds11

Morten Hansen kreds 11

Niels Wester-Andersen kreds 11

Susanne Skaarup Nielsen kreds11

Camille Raisch-Untereiner kreds11

Adam Rylander kreds 11

Lars Jægerfeld Kristoffersen kreds11

Evy Krogh kreds 11

Morten Juncker Eriksen kreds11

Betina Roursgaard kreds 11

Jens Laurits Capion kreds 11

Per Flodin kreds 11

Pia Jepsen kreds 11

 

Stillere: 

 

Bemærk

Denne artikel er flyttet fra en tidligere version af folkeskolen.dk, og det kan medføre nogle mangler i bl.a. layout, billeder og billedbeskæring, ligesom det desværre ikke har været teknisk muligt at overføre eventuelle kommentarer under artiklen.

- At det er lærere, og ikke andre faggrupper, der har ansvar for hele undervisningsopgaven - undervisning i folkeskolen forudsætter didaktiske kompetencer

- At fastholde, at der skal en læreruddannelse og fortsat efteruddannelse til for at løfte undervisningsopgaven i folkeskolen bedst muligt

- At der er økonomi til at sikre, at eleverne kan få det nødvendige timetal, der skal til for at opfylde de centralt stillede faglige mål for undervisningen

- At skolen har mulighed for at tilbyde undervisning der tager udgangspunkt i den enkelte elevs behov og for at give elever med særlige behov den støtte, de har brug for

- At der fortsat er skoletilbud til elever, der ikke kan rummes i folkeskolen

- At stoppe de alt for mange lærerfyringer og tankeløse skolesammenlægninger - der er brug for investering i uddannelse

- At skoleudvikling og forandringer på skoleområdet sker i samarbejde med Danmarks Lærerforening

- At Danmarks Lærerforening, i samarbejde med andre organisationer, presser regering og folketing til at prioritere offentlig velfærd, til at definere fælles rammer for skoledrift samt udvise ambitioner på folkeskolens vegne

- At vi gennem vores hovedorganisation FTF søger indflydelse på samfundsøkonomiske forhold 

- At Danmarks Lærerforenings politik- og strategiudvikling foregår i dialog med medlemmerne, og at foreningens diskussioner reelt er et udtryk for virkeligheden ude på skolerne