Dit blad skal ikke ligge på måtten

Hvis Folkeskolen og månedsmagasinet Undervisere ikke leveres korrekt, bør du klage.

Bemærk

Denne artikel er flyttet fra en tidligere version af folkeskolen.dk, og det kan medføre nogle mangler i bl.a. layout, billeder og billedbeskæring, ligesom det desværre ikke har været teknisk muligt at overføre eventuelle kommentarer under artiklen.

Smider buddet dit medlemsblad på måtten, så klag! Ligger det og roder i opgangen, så klag! Bladet skal lægges i postkassen eller skubbes ind gennem brevsprækken. Helt ind. Ellers må du klage.

Overgangen til ny distributør har desværre givet problemer, som vi og distributøren har travlt med at rette op på. Men det kræver, at vi får besked. Hvis bladet ikke leveres korrekt, eller hvis du ikke modtager det til tiden, bør du klage.

Klik ind på folkeskolen.dk og find knappen »Klag over bladlevering«.

Derfra ryger din besked omgående videre til distributøren.

Du kan også ringe til DLF's medlemsafdeling på telefon 33 69 63 00, hvis det er nemmere, eller du kan sende et postkort til Folkeskolens redaktion, Postboks 2139, 1015 København K.

Uden navn og medlemsnummer

I alle større byer er vi skiftet til Bladkompagniet, fordi vi kan spare rigtig mange penge på det. Men 25.000 abonnenter får stadig bladet bragt af Post Danmark. Bladkompagniet leverer om torsdagen, mens Post Danmark deler ud torsdag, fredag og lørdag.

På blade, der deles ud af Post Danmark, kan man som hidtil se navn, adresse og medlemsnummer på bagsiden. Det kan man ikke på blade, der omdeles af Bladkompagniet.

Giv besked, hvis der stadig er problemer med leveringen.