Kritisk – konstruktiv - energisk

I har som medlemmer krav på professionelle og dygtige organisationsfolk, der tager udgangspunkt i den virkelighed, der udspiller sig i folkeskolen.

Publiceret

stillere

Førstesuppleant: Ulrik Nielsen kreds 95

Andensuppleant: Bent Hansen kreds 93

Stillere:

Jens Jørgensen kreds 91

Lilian Kaad kreds 91

Hans S. Baastrup kreds 91

Lisbet Skyum kreds 91

Peter Lyck-Damgaard kreds 91

Annette van Buren kreds 91

Erik B. Hansen kreds 91

Lars Märcher kreds 91

Anemette Bennike Thomas kreds 91

Berit P. Bak kreds 91

Per Hugener-Ohlsen kreds 91

Dorthe Grønning kreds 91

Marianne Kjærgaard kreds 91

Margit Horn kreds 91

Claus Lund-Olesen kreds 92

Helle Kock kreds 92

Niels Ole Kjær kreds 92

Mads Lund kreds 92

Kirsten Pedersen kreds 92

Torben Hagedorn kreds 92

Peter Jensen kreds 92

Elisa Bagger Sørensen kreds 92

Torben Frederiksen kreds 92

Hanni Eskildsen kreds 92

Lone Damgård Kibbel kreds 93

Knud Damgaard Christensen kreds 93

Birgitte Kjøng kreds 93

René Steenberg Olsen kreds 93

Marianne Holler Kanstrup kreds 93

Lars Pedersen kreds 93

Randi Christensen kreds 93

Dorthe Gerber Iversen kreds 93

Leif Ratgen kreds 93

Lars Grønfeldt kreds 93

Jytte Doris Hansen kreds 93

Henrik Jakobsen kreds 95     

Susanne Leth Sønnichsen kreds 95

Vagn Lind kreds 95

Susanne Thomsen kreds 95

Per Overlund kreds 95

Trine Aaløkke Olesen kreds 95

Carl Thyssen Linnet kreds 95

Jonna Vorting kreds 95

Else Beim kreds 95

Niels A. Nielsen kreds 163

Henriette Illum Nøiers Hesse kreds 163

Lars Mølhave Pedersen kreds 163

Per H. Dammann kreds 163

Theis A. Cornelsen kreds 163

Natascha Lindahl kreds 163

 

 

Bemærk

Denne artikel er flyttet fra en tidligere version af folkeskolen.dk, og det kan medføre nogle mangler i bl.a. layout, billeder og billedbeskæring, ligesom det desværre ikke har været teknisk muligt at overføre eventuelle kommentarer under artiklen.

Samspillet mellem medlemmerne og foreningens ledelse skal styrkes yderligere. Vi skal som hovedstyrelsesmedlemmer være i konstant dialog med jer. Ikke som den belærende og bedrevidende, men som den lyttende og agerende.

Jeg vil være garant for:

- sammenhængskraft i DLF

- kritisk, konstruktiv og energisk medspil

- beslutninger med solid lokal forankring

- vilje til at lytte

Jeg går til valg med en forventning om, at være med til at påvirke: Arbejdsvilkårene, lærernes anseelse og arbejdsmiljøet.

Kommunerne skal leve op til deres ansvar for folkeskolen. Det betyder utroligt meget for den enkelte, at man får anerkendelse for det store arbejde, man udfører.

Miljøet kræver en særlig opmærksomhed. Vi skal sikre, at der i skolen også er plads til os. Der skal i større grad sættes fokus på arbejdsglæden.

Et arbejdsmiljø præget af arbejdsglæde, engagement og trivsel er en vigtig faktor i lærernes muligheder for at levere god undervisning.

Der skal være fokus på balancen mellem resurser og opgaver.

Lyst og energi og opbakning fra kredsene i Sønderjylland og Sydslesvig har fået mig til at genopstille.

Jeg håber valget bliver et politisk valg, hvor holdninger og evnen til at opnå indflydelse bliver vurderet.

Det er uhyre vigtigt, at DLF hænger sammen som én organisation. Derfor skal der vælges folk, der har stor lokalpolitisk indsigt.

Min store styrke ligger i at bruge det lokale afsæt til at sætte præg på det landspolitiske arbejde.

Jeg vil fortsat arbejde som det kritiske, konstruktive og energiske hovedstyrelsesmedlem I har kendt i 12 år.

Sand er det naturlige valg.