Debat
0   3

Handler teknologiforståelse om blyanter?

Handler teknologiforståelse om blyanter? Er du klædt på til at undervise i teknologiforståelse? Hvis ikke, hvordan bliver du det så?

Ugens gæster i  Bogklog er forfatterne til bogen Teknologiforståelse – i et scenariedidaktisk perspektiv, Morten Raahauge Philips Københavns Professionshøjskole og Simon Skov Fougt Faculty of Arts - Aarhus Universitet

Morten og Simon svarer på spørgsmål fra bogens målgruppe. Du får blandt andet svar på spørgsmål som: ·      Hvordan underviser man i teknologiforståelse?  ·      Hvad er et scenariedidaktisk perspektiv? ·      Hvor dygtig skal læreren egentlig selv være til programmering mm.?  ·      Hvad skal vi med teknologiforståelse i skolen?

Lyt med, hvor du nu engang hører dine podcasts.

Artiklen fortsætter under banneret


Kommentarer

Man skal være registreret bruger for at skrive kommentarer på folkeskolen.dk. Som registreret bruger får du også mulighed for at tilmelde dig nyhedsbreve m.m.

OPRET PROFIL
{{ comment.author.name }} {{ '(' + comment.author.jobTitle + ')' }}
{{ comment.likeCount }}

{{ comment.title }}

Gem Annuler
Gemmer, vent venligst...
Klag
Kommentaren er slettet

MERE OM EMNET

Når du er logget ind, kan du vælge de emner du ønsker at abonnere på, og få nyt direkte på email. Login

LÆS OGSÅ

It-netværket er for alle, der underviser i eller interesserer sig for it i folkeskolen. 

Læs mere om de faglige netværk
Nu får du et nyhedsbrev (inkl. fagrelevante annoncer) fra netværket. Du kan ændre dine valg af nyhedsbreve på din profilside.
2.020 andre er allerede tilmeldt