Debat
0   189

Fortsat fokus på a-kasse-service

Svar til Poul Erik Plenaas debatindlæg »giv ikke op, dlf/a« (Folkeskolen nummer 46): I forhold til dine to konkrete eksempler har jeg bedt dlf/a's administration se på forløbet. Og jeg kan på den baggrund oplyse følgende:

dlf/a modtog din mail om kontoskifte mandag den 3. oktober, klokken 12.48. Den 5. oktober går den til besvarelse, men den 6. oktober, inden svaret når at blive givet, modtager dlf/a dit brev med underskrift, hvor du henviser til, at dlf/a forventes at kunne håndtere kontoskiftet på det grundlag. dlf/a kan dermed konstatere, at alt til kontoskiftet er på plads. Men jeg skal beklage, at du ikke modtager nogen kvittering med svar på din mail.

Artiklen fortsætter under banneret

Når det gælder den ekstra brevgang i forbindelse med den elektroniske blanket, skyldes den, at der ikke var sat kryds ved ønske om fortsat at være tilmeldt ordningen, og så sker der en afmelding.

Det var godt, at der hurtigt blev samlet op i sidstnævnte tilfælde. Og du skal have tak for roserne i forhold til a-kassens blanketservice. Mit indlæg i nummer 44 handlede primært om den generelle situation i forhold til svartider telefonisk og i sagsbehandlingen. Men jeg kan love dig, at vi vil fortsætte bestræbelserne med at udbygge og forbedre dlf/a's service.


Kommentarer

Man skal være registreret bruger for at skrive kommentarer på folkeskolen.dk. Som registreret bruger får du også mulighed for at tilmelde dig nyhedsbreve m.m.

OPRET PROFIL
{{ comment.author.name }} {{ '(' + comment.author.jobTitle + ')' }}
{{ comment.likeCount }}

{{ comment.title }}

Gem Annuler
Gemmer, vent venligst...
Klag
Kommentaren er slettet

LÆS OGSÅ