Debat

Tal og tal er mange ting

Publiceret Senest opdateret

Bemærk

Denne artikel er flyttet fra en tidligere version af folkeskolen.dk, og det kan medføre nogle mangler i bl.a. layout, billeder og billedbeskæring, ligesom det desværre ikke har været teknisk muligt at overføre eventuelle kommentarer under artiklen.

Til Stine S. Prestons debatindlæg i Folkeskolen nummer 47 kan jeg sige, at når Peter Allerup og jeg ikke er enige i, hvordan man analyserer og fortolker data, er det et udtryk for to forskellige »skoledannelser«, en fagstatistisk og en økonometrisk, og de kan ikke undgå at støde sammen med jævne mellemrum, og der er absolut ingen politiske momenter i det. Min undersøgelse har i øvrigt aldrig foregivet at sige noget om skoler med seks eller syv klassetrin.

Vær med i samtalen

Klik her for at indsende dit indlæg til folkeskolen.dk - medsend gerne et portrætfoto, som kan bringes sammen med indlægget

Læs folkeskolen.dk's debatregler