Debat
0   242

Behov for flere oplysninger

Til Anders Bondo: I dit svar til Semper Fi Folkeskolen nummer 3 synes jeg, at du mangler at gøre læserne/medlemmerne opmærksomme på, om foreningen forfølger den konkrete sag.

Det er ganske udmærket, at du har kontaktet DLFs kursuskontor, men jeg har som medlem af DLF brug for at vide, om og hvordan der bliver reageret på sådanne svigt. Du kan naturligvis ikke udtale dig om detaljer, men vi må kunne få belyst sagen yderligere fra din side.

Artiklen fortsætter under banneret

Svar

Vi følger altid op på en klage fra et medlem. DLF er til for medlemmernes skyld, og når et medlem oplever, at foreningen ikke gør det godt nok, skal vi naturligvis følge op på det. Som tidligere nævnt kan vi ikke undgå at begå fejl i så stor en organisation, men vi gør alt, hvad vi kan, for at sikre os, at fejl ikke gentages. Vi følger op på de konkrete sager, og vi forsøger at sikre os, at samme fejl ikke opstår andre steder i organisationen. Det betyder blandt andet, at hovedforeningen tager direkte kontakt til kredse og tillidsrepræsentanter i de tilfælde, hvor problemerne er opstået lokalt.

Jeg gav også en kommentar til indlægget fra Semper Fi i sidste nummer, og jeg har ingen mulighed for at belyse den konkrete sag yderligere, men jeg kan forsikre om, at vi altid tager en klage fra et medlem alvorligt.

Anders Bondo Christensen, formand for DLF


Kommentarer

Man skal være registreret bruger for at skrive kommentarer på folkeskolen.dk. Som registreret bruger får du også mulighed for at tilmelde dig nyhedsbreve m.m.

OPRET PROFIL
{{ comment.author.name }} {{ '(' + comment.author.jobTitle + ')' }}
{{ comment.likeCount }}

{{ comment.title }}

Gem Annuler
Gemmer, vent venligst...
Klag
Kommentaren er slettet

LÆS OGSÅ