Debat
0   175

dlf/a beklager manglende service

Til Torben Thomsen (læserbrev i Folkeskolen nummer 42):

Artiklen fortsætter under banneret

dlf/a skal være den første til at indrømme og samtidig beklage, at dlf/as medlemsservice i forbindelse med telefoniske henvendelser ikke har været tilfredsstillende de seneste måneder.

Det er både hovedbestyrelse og administration meget opmærksomme på, og hovedbestyrelsen har netop truffet en række beslutninger, som skal forbedre både medlemskontakten og sagsbehandlingen.

Dette ændrer imidlertid ikke ved selve konceptet for telefonbetjeningen.

Her er målet at skabe en direkte forbindelse med den første ledige sagsbehandler, der i langt de fleste tilfælde kan besvare henvendelsen, uanset hvor der ringes fra.

Dette kan lade sig gøre, da alle sagsakter er scannede og dermed tilgængelige for alle medarbejdere.

Netop denne løsning gør, at bureaukratiet er minimalt, og den centrale styring går alene ud på at udnytte resurserne optimalt.

Da du imidlertid ønsker at tale med en bestemt medarbejder i Aalborg, som er optaget, betyder det forøget sagsbehandlingstid.


Kommentarer

Man skal være registreret bruger for at skrive kommentarer på folkeskolen.dk. Som registreret bruger får du også mulighed for at tilmelde dig nyhedsbreve m.m.

OPRET PROFIL
{{ comment.author.name }} {{ '(' + comment.author.jobTitle + ')' }}
{{ comment.likeCount }}

{{ comment.title }}

Gem Annuler
Gemmer, vent venligst...
Klag
Kommentaren er slettet

LÆS OGSÅ

Vind et hotelophold

PUBLICERET - Sinatur -konkurrence 2 D2016-010501 1.0

Så er det sommer, og folkeskolen.dk har sat biografbilletter inkl. tilbehør og et weekendophold for to på et af de lækre Sinaturhoteller på højkant i en sommerkonkurrence. Der kommer nye spørgsmål de næste 2 uger, så følg med og forøg dine vinderchancer.

 Tricks