Vibe fra Odense til Århus

Odense Lærerforening skal have ny formand, fredag den 12. januar starter Jens Vibe Michelsen nemlig i en stilling som pædagogisk chef ved Århus Skolevæsen, hvor én af hans vigtiste opgaver bliver at forestå gennemførelsen af skoleloven.