Altinget.dk: Rosenkrantz-Theil er (igen) testet negativ for corona
Undervisningsministeren har ikke corona
Undervisningsminister Pernille Rosenkrantz-Theil er tilbage på jobbet efter være testet negativ for covid-19-virus, skriver altinget.dk/uddannelse. Hun måtte i sidste uge selvisolere sig, fordi departementchef i ministeriet Birgitte Hansen var smittet. Tidligere på måneden tilbragte Rosenkrantz-Theil også nogle dage i karantæne som nær kontakt til en coronasmittet politiker.
Undervisningsministeren har ikke corona
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.