Undervisningsministeren har ikke corona

Undervisningsminister Pernille Rosenkrantz-Theil er tilbage på jobbet efter være testet negativ for covid-19-virus, skriver altinget.dk/uddannelse. Hun måtte i sidste uge selvisolere sig, fordi departementchef i ministeriet Birgitte Hansen var smittet. Tidligere på måneden tilbragte Rosenkrantz-Theil også nogle dage i karantæne som nær kontakt til en coronasmittet politiker.

Altinget.dk: Rosenkrantz-Theil er (igen) testet negativ for corona