Ud med pamperne

Først smed bestyrelsen formanden ud, fordi han havde blandet sin egen og fagforeningens økonomi sammen, og fordi han på tre år havde brugt 150.000 kroner til såkaldt 'repræsentation'. Og derefter smed et fem timer langt ekstraordinært sektormøde bestyrelsen ud, fordi man var utilfreds med, at flertallet havde tolereret pamper-opførsel.

Slagsmålene foregår i Danmarks Jurist- og Økonomforbunds Overenskomstforening, som repræsenterer 10.000 offentligt ansatte.