Forsker: Løhde skal rykke sig, før der bliver møder i Forligsen igen
Avisen.dk: "Forligsmanden i mail til topforhandlere: Klap nu i!"
Ifølge Avisen.dk har der faktisk været to møder i Forligsinstitutionen onsdag i denne uge, ét mellem forligsmand Mette Christensen og innovationsminister Sophie Løhde og ét mellem forligsmanden og de statsansattes forhandler Flemming Vinther. Men de er foregået uden for mediernes søgelys, og Mette Christensen har ifølge Avisen.dk skrevet til forhandlerne for at minde dem om forligsmandslovens §13, som siger, at det er forbudt at udtale sig om forhandlingerne.
Forsker: Løhde skal rykke sig, før der bliver møder i Forligsen igen
Avisen.dk: "Forligsmanden i mail til topforhandlere: Klap nu i!"
Stilfærdige statssamtaler i Forligsen i denne uge
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.