dbrs.dk: Ny skole rammes af corona: Fire årgange på Lem Stationsskole skal blive hjemme
Skole må sende to ekstra årgange hjem, fordi lærerne er hjemsendt
To søskende, der går i 6. og 7. klasse på Lem Stationsskole i Vestjylland fik i går besked om, at de er coronasmittede. Ikke alene skolens 6.-7.-klasser, men også 8. og 9. årgang er nu sendt hjem og skal hjemmeundervises. En del af søskendeparrets i alt ti lærere underviser nemlig i overbygningen, og uden dem er der ikke nok lærere til at undervise 8. og 9., som derfor også skal undervises hjemmefra. Det skriver Dagbladet Ringkøbing Skjern.
Skole må sende to ekstra årgange hjem, fordi lærerne er hjemsendt
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.