Skole må sende to ekstra årgange hjem, fordi lærerne er hjemsendt

To søskende, der går i 6. og 7. klasse på Lem Stationsskole i Vestjylland fik i går besked om, at de er coronasmittede. Ikke alene skolens 6.-7.-klasser, men også 8. og 9. årgang er nu sendt hjem og skal hjemmeundervises. En del af søskendeparrets i alt ti lærere underviser nemlig i overbygningen, og uden dem er der ikke nok lærere til at undervise 8. og 9., som derfor også skal undervises hjemmefra. Det skriver Dagbladet Ringkøbing Skjern.

dbrs.dk: Ny skole rammes af corona: Fire årgange på Lem Stationsskole skal blive hjemme