Professor tror ikke på konflikt før tidligst 8. maj

"Mit bud er, at de bliver enige. Det er nogle voldsomme lockoutvarsler, og strejkevarslerne er også ret præcise og strategiske, så parterne har lagt et voldsomt pres på hinanden - og det mener jeg sådan set forbedrer mulighederne for at få et forlig", siger professor Flemming Ibsen til Ekstra Bladet om OK-forhandlingerne i Forligsinstitutionen. Og hvis parterne ikke kan blive enige, så vil ragnarok dog formentlig først starte mandag 7. maj, mener han.

Ekstrabladet.dk: "Professor om lockout og strejke: Her er skæbnedagen"