Odense-politikere: Nu har vi sluppet spareskruen
På det velbesøgte vælgermøde i Odense forleden, var der uenighed mellem politikerne om, hvor mange nye lærere, der er blevet ansat på byens skoler efter tilførelsen af den såkaldte velfærdsprocent. I et åbent brev tilbyder Odense Lærerforening derfor Odense Lærerforening at samarbejde med kommunen om at dokumentere antallet af nye lærerstillinger for at "nå frem til gensidigt anerkendte tal, der fremover kan bruges i den politiske og faglige debat".
Odense-politikere: Nu har vi sluppet spareskruen
Odense Lærerforening vil hjælpe politikerne med at tælle lærere
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.