Forskning
Ny forskning: Udeskole er godt for lærerne
En hel del forskning i effekten af udeskole på elevernes trivsel og læring er publiceret de senere år. Men nu har et walisisk forskningsprojekt set på, hvad udendørs undervisning gør ved lærerne. "Til at begynde med, var der nogle lærere, der havde forbehold over for at flytte klasserummet udendørs, men da først udendørs læring var implementeret i læseplanen, talte de om forøget jobtilfredshed og personligt velvære", fortæller en af forskerne i Science Daily.
Ny forskning: Udeskole er godt for lærerne
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.