Michael Ziegler: Uforstående over for OK-pause

"Vi er kun lige startet, så hvordan der kan være manglende fremskridt, det forstår jeg ikke". Sådan lyder reaktionen fra KL's topforhandler Michael Ziegler på meldingen fra fagforeningerne på det kommunale område i fredags om, at overenskomstforhandlingerne ligger stille, til der er reelle forhandlinger om lærernes arbejdstid.
"Vi kan jo ikke tvinge folk til at komme til forhandlinger", siger han til Ritzau.

Skoleliv.dk: "Michael Ziegler overrasket over afbrudte forhandlinger: Vi er lige startet"