Lærerformand: Del pengekassen op i to
Formand for Gribskov-Halsnæs Lærerkreds, Michael Bie Andersen, kritiserer Gribskovs nye model for den økonomiske styring af folkeskolerne. Han mener, at pengekassen bør deles op i to - en til specialområdet og en til almenområdet. "Det er tæt på politisk ansvarsfralæggelse, fordi man går ind og siger, at opgaverne skal løses for en vis sum penge uden at forholde sig til mulighederne for, om det reelt kan lykkes", siger han til Frederiksborg Amts Avis.
Lærerformand: Del pengekassen op i to
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.