Kronprinsen åbner center for forskning i offentlig ledelse

I anledning af H.K.H Kronprinsens 50-års fødselsdag den 26. maj åbner Aarhus BSS ved Aarhus Universitet et nyt forskningscenter for offentlig ledelse. Centerleder bliver profesor Lotte Bøgh Andersen, der blandt andet står i spidsen for det store forskningsprojekt Leap, som har undersøgt, hvordan træning af ledere påvirker medarbejdernes præstationer i blandt andet folkeskolen.

Ny undersøgelse: Stort behov for at klæde skoleledere på

bss.au.dk: "Kronprinsen åbner nyt center på Aarhus BSS"