Politiken: Vestager roser kommunerne for at holde pengene i lommen
Kommunerne får ros for at spare mere end nødvendigt
Landets kommuner har sparet mere end de behøvede. Sidste år lå kommunernes serviceudgifter 5,3 milliarder kroner under det budgetterede niveau - og det udløser ros fra økonomi- og indenrigsminister Margrethe Vestager (R): "Det er meget positivt, at kommunerne har bidraget markant til at konsolidere de offentlige finanser", siger ministeren ifølge Politiken.
Kommunerne får ros for at spare mere end nødvendigt
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.