København: 50 elever har haft corona på én skole

Vigerslev Allés Skole i Valby har nu fået lov af Københavns Kommune til at kræve to negative coronatest, før eleverne må komme tilbage i skole efter karantæne som nære kontakter til en smittet. Skolen har haft 50 smittetilfælde blandt eleverne i løbet af tre uger, skriver Politiken.

Undervisere overhaler langsomt landsgennemsnittet for antallet af coronasmittede

Politiken.dk: "Skolen, hvor 50 elever lige har haft corona: Det eksploderede over tre uger"