K vil ikke gribe ind i forhandlinger

Hvis regeringen blander sig i overenskomstforhandlingerne til fordel for enten KL eller Lærernes Centralorganisation, vil De Konservative ikke være med til at forhandle folkeskolereform. Det skriver Berlingske i dag. "Vi vil ikke være med til at bruge skolepolitikken til, at staten skal styre mere af familiernes liv," siger Lars Barfoed.

Berlingske: K truer med at forlade folkeskoleforhandlinger