K vil ikke gribe ind i forhandlinger
Hvis regeringen blander sig i overenskomstforhandlingerne til fordel for enten KL eller Lærernes Centralorganisation, vil De Konservative ikke være med til at forhandle folkeskolereform. Det skriver Berlingske i dag. "Vi vil ikke være med til at bruge skolepolitikken til, at staten skal styre mere af familiernes liv," siger Lars Barfoed.
K vil ikke gribe ind i forhandlinger
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.