Jelved: Det var satire
Efter diverse mediers referat af økonomiminister Marianne Jelveds støtte til Lærerforeningen, skriver hovedpersonen selv på facebook: "Jeg vil gerne understrege, at det var et satirisk indslag og man ikke kan drage noget ud af indholdet. Tværtimod vil det være en misforståelse at tage mig til indtægt for dette – der må ikke herske tvivl om jeg støtter regeringens reform for folkeskolen".
Jelved: Det var satire
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.