- Valg af dirigent og fastsættelse af forretningsorden.
- Beretning.
- Regnskaber for de to forudgående regnskabsår.
- Indkomne forslag.
- Budget og fastsættelse af kontingent for de kommende 2 regnskabsår, jf. vedtægternes § 5.
- Valg af:
- Formand
- Næstformand
- 4 kredsstyrelsesmedlemmer samt 2 suppleanter
- 2 suppleanter for de kongresdelegerede
- Formand
- Næstformand
- 4 kredsstyrelsesmedlemmer samt 2 suppleanter
- 2 suppleanter for de kongresdelegerede
- Valg af 2 revisorer og 2 revisorsuppleanter. Valget gælder for 2 år.
- Evt.
Forslag, der ønskes optaget på dagsorden, skal skriftligt foreligge hos formanden senest 10 dage før generalforsamlingen. Forslag sendes til 103@dlf.org eller Stausvej 30, 6800 Varde.
Varde Lærerkreds byder på kaffe & kage fra kl. 16:30 og inviterer til efterfølgende hygge med spisning. Bindende tilmelding til spisning efter generalforsamlingen til din tillidsrepræsentant eller direkte på mail til: gihi@dlf.org senest torsdag d. 7. marts 2024.
Generalforsamling i Varde Lærerkreds
Vi har lavet en ny flot platform. Desværre kunne vi ikke flytte de gamle profiler, så hvis du vil kommentere en artikel, skal du oprette en profil. Og er du ny i debatten – så velkommen til. Tjek eventuelt vores retningslinjer for debatten.
Tak fordi du deltager.