Flere dansk- og matematiktimer

Vi skal hæve timetallet, specielt i dansk og matematik. Sådan lyder det i et nyt udspil fra Det Konservative Folkeparti, som på deres sommermøde i dag kommer med deres bud på en folkeskolereform. Udspillet bakkes op af både Christine Antorini (S) og Karen Ellemann (V), skriver Berlingske.

Berlingske: Flere timer i dansk og matematik