Nu skal lærerne til at have karakter af deres lederFørst skulle eleverne køres igennem møllen af test og måles og vejes.Nu står lærerne for tur.Hvornår er det nok?
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2011/12/11/002720.htm
Hvem vil arbejde et sted hvor man bliver kigget over skulderen på denne måde?Hvad skal det hjælpe? At vi bliver mere effektive?Ja tak til pædagogisk ledelse og hjælp fra ledelsen, men ikke flere pointsystem i folkeskolen tak.Jeg sætter spørgsmålstegn ved om folkeskolen på denne måde bliver et attraktivt sted at være.Personligt er jeg træt af at høre al den negative omtale af lærefaget!Og iflg. radioavisen på P3 ser Anders Bondo positivt på denne ordning.Faglig stolthed hvor er du?
Yderligere standardisering af folkeskolen
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.