Regeringen og KL gennemførte lærerlockouten for at tvinge folkeskolereformen igennem. Reformens grundpiller var indførelse af lektiecafé og understøttende undervisning. Nu bliver det sandsynligvis – i frihedens navn – muligt for kommunerne at neddrosle eller helt skrotte lektiecaféen og den understøttende undervisning. Vigtigere er disse nyskabelser åbenbart ikke. Hvad var så lige meningen med det hele? What’s left af reformen andet end en smadret folkeskole?
Debat
What’s left?
Hvad skulle reformen egentlig til for?
What’s left?
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.