Det er urimeligt gang på gang at skulle lægge øjne til, at viceskoleinspektør Vagn Madsen mistænkeliggør Per Schultz Jørgensens (formand for Børnerådet) gode, vigtige og nødvendige hensigter i arbejdet for at forbedre børns vilkår. Jeg vil håbe, at Vagn Madsen i sin dagligdag omgærder børn med noget større varme og omsorg end den, han giver udtryk for i sine talrige læserbreve.
Bent Rasmussen
Vejle Øst
Urimeligt
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.