På grund af jul, sygdom med mere får jeg først nu rettet en tak til alle, der hjalp mig til igen at blive indvalgt i DLF's hovedstyrelse som repræsentant for fraktion 4.
Jeg glæder mig til det spændende arbejde, der allerede er i gang, og vil selvfølgelig gøre alt for at efterleve mine valgløfter.
Else Johansen
medlem af DLF's hovedstyrelse
Tak for hjælp til valget
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.