Kære folkeskolelærere
I forbindelse med, at DR Ultras fiktionsserie 'Klassen' starter igen om små to uger, søger jeg en klasse fra 2.-6. klassetrin, som har set eller brugt 'Klassen' i undervisningssammenhænge.
Vi vil gerne komme ud en dag i næste uge, uge 10, og besøge klassen og interviewe børnene om deres brug og holdninger til 'Klassen', og evt. lave en visning af nogle af de kommende, nye afsnit af 'Klassen'.
Hvis du er lærer i en klasse fra 2.-6. klasse, som har brugt 'Klassen' i undervisningen, og som gerne vil have besøg af os fra DR en dag i næste uge, så skriv til: sarh@dr.dk.
På forhånd mange tak!
Mvh Sarah Cecilie Simone Hansen, DR Presse
SØGES: Klasse der har brugt 'Klassen' i undervisningen
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.