Hvis Dan Gjerrild Søgaard har ret i, at ikke mange andre end jeg mener, at skolen i 50'erne var bedre, end den er i dag, hvorfor farer han så så hårdt og usagligt frem med usandfærdige påstande om, at skolen i 50'erne og op til katastrofens begyndelse i 1975 producerede 'undertrykte, salmeversaflirende eftersnakkere'. En skole med fuld opbakning behøver ikke den slags usandheder. Medens utallige undersøgelser og påvisninger fra fagkrævende ungdomsuddannelser blotlægger den udelte, fagskyende folkeskoles uddannelsesødelæggelse, har vist ingen undersøgelse endnu påvist tilstedeværelsen af de stakkels mekaniske salmeversrobotter fra 50'erne, som vel stadigvæk må gå rundt imellem os, hvis Søgaard ellers har ret i sin påstand.
Vagn Madsen
Brønderslev
Søgaards usaglighed
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.