Dette er gjort for at samle tingene, da det oprindeligt er en fejl fra min side, at jeg idag har to profiler på www.folkeskolen.dk og, da det ikke har været muligt at samle de to profiler til en.
Bedste hilsner
Nils
Alle mine indlæg fra begge profiler på www.folkeskolen.dk kan ses på min Pædagogiske Facebookside: Uddannelse og Pædagogik v/Nils Wedel Fremover vil nye indlæg alene blive skrevet på min profil: nils.wedel@yahoo.com
Dette er gjort for at samle tingene, da det oprindeligt er en fejl fra min side, at jeg idag har to profiler på www.folkeskolen.dk og, da det ikke har været muligt at samle de to profiler til en.
Bedste hilsner
Nils
Skriver kun på min ene profil ...
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.