http://politiken.dk/debat/profiler/larsgrarup/ECE1969233/danske-skoleelever-skal-laere-at-programmere/
Debat
Skoleelever skal lære at programmere
Det er ikke nok at børn og unge bliver dygtige brugere af it. De skal også lære at programmere.
Skoleelever skal lære at programmere
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.