Det er spændende læsning, men mest af alt minder det os alle om, at det at beskæftige sig med og/eller været beskæftiget i den danske folkeskolen er noget af det – hvis ikke dèt – mest meningsfulde og betydningsfulde, man kan foretage sig!
http://politiken.dk/debat/kroniken/ECE2840111/vi-skal-kunne-beskrive-vores-maal-for-en-velfungerende-skole/
Så er der (mere) skoledebat!!!
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.