Roskilde Lærerforening afholder en demonstration onsdag d. 24. april. - Lærerne vil kl. 17.00 gå fra Hestetorvet til rådhuset under parolen ”Genoptag forhandlingerne eller regeringsindgreb NU!” Så mange lærere som muligt vil herefter deltage som tilhørere i byrådsmødet kl.18.00.
Du kan læse mere her - Roskilde Lærerforenings facebookside
Roskilde Lærerforening afholder demonstration
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.