TV Avisen kl. 21 mandag aften, speak i forbindelse med Michael Ziegler (parafreret efter hukommelsen): Han var med til at forhandle den nye arbejdstidsaftale hjem ...
Hvornår finder disse amatørjournalister ud af, at der ikke blev forhandlet en aftale hjem, men at lærerne fik frataget al deres indflydelse ved lov?
Og Ziegler slipper selvfølgelig så let som ingenting af sted med at fortsætte sin løgne-odyssé: KL har aldrig krævet fuldt tilstedeværelsestid af lærerne - kun som udgangspunkt! Heller ikke dét ved journalisterne noget om.
Med dette udgangspunkt kan den enkelte skoleleder så disponere, så det giver mening. Ingen finder på at nævne, at denne »fleksibilitet« er i modstrid med lov 409!
Løgn og forstillelse og eklatant ringe journalistik tegner fortsat mediebilledet af folkeskolereformen, lockouten og Lov 409.
Det er fandme' deprimerende, du!
Pressens røv-og-nøgler-niveau fortsætter
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.