Jeg har fået en ide:
Alle 60.000 lærere i Danmark bombarderer Undervisningsministeriet med breve (og ugler?) fra den 11. april med meninger om alt, hvad der har med den danske folkeskole at gøre, til gengæld for de håbløse udmeldinger, der kommer derindefra. Adresseret til Ulla Tørnæs.
Der er jo nok at tage fat på:
tåbelige eksaminer blandet af flere fag, fordi man ikke har råd til at afholde eksamen i hvert fag for sig.
karaktersammenligninger, som kun kan give eleverne med de lave karakterer et (endnu) lavere selvværd.
...
Opfordring til alle lærere
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.