Det vil nok forvirre rigtig mange at komme tilbage til en afstemning om et resultat vi ikke har tid til at sætte os ind i.
Debat
Nyt fra ekkokammeret?
Corona tager overskrifterne. I vores fag er det skolelukningerne der fylder, men der er ganske tavst fra forhandlingslokalet? Er forhandlingerne på pause pga. situationen? Holdes mødernes fortsat? Er stemningen lige så god på videolink?
Nyt fra ekkokammeret?
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.