Du kan tilmelde dig på www.bibliotek.org
Nordisk Biblioteksuge
Nordisk Biblioteks uge er verdens største højtlæsningsarrangement i Norden.Temaet for Nordisk Biblioteksuge" er i år "Vinter i Norden". Nordisk Biblioteksuge afholdes i år for 17.gang og indledes mandag d.11.11.13 med Morgengry, som er højtlæsning på skoler i hele Norden og vores nærområder. Litt. er opdelt i to dele: "Vinter hos Pulpp" af Inge Borg og "Silas, et eventyr om klimaforandringer". Skumringstimen er litt. for voksne om aftenen på biblioteker, også i hele Norden.
Resten af ugen vil der være udstillinger, debatter og andre kulturelle arrangementer rundt omkring i hele norden.
www.bibliotek.org. Skumringstimen er litteratur for voksne om aftenen på biblioteker, også i hele Norden. I år er det "Is-slottet" af Tarjei Vesaas, som er valgt til højtlæsning.
Resten af ugen vil der være udstillinger, debatter og andre kulturelle arrangementer.
Vær med til at dele glæden ved højtlæsning for eleverne på skolerne kl 9 om morgenen, og om aftenen på biblioteket.
Nordisk Biblioteksuge
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.