Hvor er det bare dejligt, at læremangelen stiger.
Når efterspørgslen er større end udbudet, stiger prisen jo - det er nærmest en naturlov. For vores vedkommende betyder det, at så stiger lønnen.
Derfor vil jeg gerne spørge forkvinden og hovedstyrelsen - hvornår præcis kan vi forvente, at lønnen stiger markant? Og stiger den med 50.000 eller 70.000 kroner om året eller hvor meget?
Og hvordan er strategien i øvrigt? Kan det ikke forklares her i bladet - gerne i forblommede vendinger - så det kun er os medlemmer, der forstår det. Kommunernes Landsforening skal jo ikke kende strategien på forhånd - vel?
Ole Pedersen
kreds 139
Lærermangel
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.