Efter et debatindlæg på altinget.dk fra Annette Lind (S), har foreningen Folkeskoleforældre set sig nødsaget til at komme med et svar.
Der er en stigende tendens til, at kritik enten afvises eller i dette tilfælde, ligefrem betegnes som "onde tunger". Det er ikke et demokrati værdigt.
Vi henviser til selve indlægget på altinget.dk
http://www.altinget.dk/artikel/forening-uretmaessige-anklager-fra-s-ordfoerer
Kritik og "onde tunger"
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.