I Frankrig har man netop besluttet at indføre mobifrie skoler i hele landet. Herhjemme har debatten også være i gang i nogle år efterhånden. Jeg har selv siddet i en skolebestyrelse, hvor vi indførte mobilfri skole. Jeg er optaget af dette forums erfaringer med emnet, og vil derfor gerne have jeres hurtige umiddelbare input i dette spørgeskema. Svarene skal bruges som input til skolebestyrelsen.
https://app.tabsurvey.com/gnEqw/default
Undersøgelsen er anonym. Håber meget i vil svare.
Mvh Poul
Kort undersøgelse om mobilfri skoler
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.