Analyse af KL's, skolelederforeningens og børne- og kulturchefernes nye skrift, "Ny praksis i folkeskolen", der som sædvanligt er uden forfatter:
Kommunal “team-spættelæring”: om “Ny praksis i folkeskolen” 🙁
Analyse af KL's, skolelederforeningens og børne- og kulturchefernes nye skrift, "Ny praksis i folkeskolen", der som sædvanligt er uden forfatter:
Kommunal “team-spættelæring”: om “Ny praksis i folkeskolen” 🙁
Kommunal læring: Om "Ny praksis i folkeskolen" :-(
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.