PersonaleIntra gav (for en lærer) et langt bedre overblik end Aula. Fx kunne man på Intra nemt se, hvem der var syge, og hvem der var vikarer for de pågældende - den kan man ikke på Aula!!!
Det var ligeledes også meget nemt på Intra at se, hvilke biler/busser, der var ledige hvornår - det er ikke så nemt på Aula. og bookingprocessen er meget omstændelig.
Kalenderfunktionen på Intra gav ligeså et betydeligt bedre overblik - end det er tilfældet på Aula.
Kontaktbogsfunktionen var også bedre på Intra, og så findes der SLET IKKE en KLASSELOG på Aula; en funktion vi på min specialskole bruger næsten dagligt.
Alt-i-alt var det betydeligt nemmere at få et samlet overblik på Intra. Aula er utroligt ringe - en opstramning af intra havde været meget bedre og sikkert temmelig meget billigere. En helt igennem elendig beslutning at indføre et så uigennemtænkt system som Aula.
Det virker som om, at udviklerne af Aula overhovedet ikke har skelet til Intra, men lavet deres eget system forfra!!!
Jeg vil håbe, at Folkeskolen meget snart sætter et kritisk fokus på Aula.
Intra meget bedre end Aula
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.