PersonaleIntra gav (for en lærer) et langt bedre overblik end Aula. Fx kunne man på intra nemt se, hvem der var syge, og hvem der var vikarer for de pågældende. Det var ligeledes også meget nemt at se, hvilke biler/busser, der var ledige hvornår - det kan man ikke på Aula, og bookingprocessen er meget omstændelig.
Kalenderfunktionen på intra gav også et betydeligt bedre overblik - end det er tilfældet på Aula.
Kontaktbogsfunktionen var også bedre på intra, og så er der SLET IKKE en klasselog på Aula; en funktion vi på min specialskole bruger næsten dagligt.
Alt-i-alt var det betydeligt nemmere at få et samlet overblik på intra. Aula er helt utroligt ringe - en opstramning af intra havde været meget bedre og sikkert temmelig meget billigere. En helt igennem elendig beslutning at indføre et ufærdigt og uigennemtænkt system med mange mangler = Aula.
Jeg vil håbe, at Folkeskolen meget snart sætter et kritisk fokus på Aula.
Intra meget bedre end Aula
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.