Folkeskolen har været gode til at sætte målstryret undervisning på tavlen her, eller har de? Som jeg ser det er det vist os menige der sætter fokus. Er det fordi DLF, altså toppen, har et kæmpe problem i forhold til det store knæfald for Hattie. Hvad er toppens holdning til de udmeldinger der kommer fra UVM, hvordan skal vi som menige medlemmer forholde os til dette? Har I overgivet jer til Ny Nordisk skole og den totalt umenneskeligegørelse af eleverne, eller skal folkeskoleloven ikke længere overholdes? Det er nu der skal kræves et svar fra regeringen, for når det kommer til økonomi vil de gerne presse kommunerne maksimalt.
Sæt nu skolen fri.
Hvor er DLF
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.