…og hvis nogen af jer her inde i Folkeskolen.dk har forslag til, hvem der dræbte skolen, så hører jeg meget gerne fra jer!
Min skole, døende i totalitære systemer.
Børn og unge fortvivlede.
Mit hjerte gennemboret.
Hvor er I vidende lærere, forældre, politikere, forskere?
Strandet i tankeløshed?
I umenneskelighedens banalitet?
Åndens liv glemt?
Hvem dræbte skolen?
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.