vi tager - undskyld til Folkeskolens redaktion og dens ønske om en sober tone! - fandme ikke eleverne som gidsler! Vi knokler en vis legemsdel ud af bukserne for at holde folkeskolen gående, efter at I Christiansborg-politikere har skudt den i knæskallerne med jeres såkaldte reform, som I bedrevidende og totalt afvisende har gennemført trods alle advarsler. Er der overhovedet ingen grænser for de tumpede perfiditeter, I kan finde på at rette mod os i bestræbelserne på at redde den egen-ære, I forlængst har sat over styr?
Debat
Hør nu her, minister ...
Hør nu her, minister ...
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.